معرفی دکتر سارا ارژنگ متخصص گوش و حلق و بینی - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی

دکتر سارا ارژنگ یکی از بهترین جراحان بینی در تهران است و در زمینه عمل بینی، گوش، حلق و جراحی پلاستیک تخصص دارد. یکی از نکات قوت ایشان این است که با توجه به چهره و اعضای صورت هر شخص فرم مناسبی را پیشنهاد می‌دهد.

همه ما می‌دانیم که انتخاب جراح بینی مهم‌ترین تصمیم برای هر زیبا جو است؛ به همین دلیل اگر دکتر ارژنگ را در گزینه‌هایتان قرار داده‌اید، باید تمام جزئیات مربوط به او را نیز بدانید. در جدول زیر تا حدی با نحوه کار و مشخصات ایشان آشنا می‌شوید و در ادامه مقاله نیز به طور کامل سبک کار، میزان رضایت زیبا جویان و همچنین سوابق او را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فعالیت دکتر سارا ارژنگ متخصص گوش و حلق و بینی
میزان تجربه ۳ سال
شهر فعالیت تهران
سبک جراحی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی
دستمزد ۳۵ میلیون میلیون تومان
مدت زمان نوبت دهی از ۳۰ روز به بالا

معرفی کامل دکتر سارا ارژنگ و سوابق ایشان

دکتر سارا ارژنگ در سال ۱۳۸۵ شروع به تحصیل در رشته پزشکی عمومی کرد و در سال ۱۳۹۳ با تخصص گوش، حلق و بینی و جراحی پلاستیک صورت فارغ التحصیل شد. در بخش زیر سوابق علمی و تجربی او را مشاهده می‌کنید:

  • دریافت دوره پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • دریافت مدرک تخصصی گوش، حلق و بینی و همچنین جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • عضویت در انجمن جراحان گوش، حق و بینی
  • سابقه کار زیاد در انواع بیمارستان‌های تهران
  • ارائه تعدادی مقالات علمی در کنفرانس‌های داخلی و خارجی

دکتر سارا ارژنگ متخصص گوش و حلق و بینی در زمینه جراحی بینی بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و تاکنون زیبا جویان زیادی را به سبک بینی دلخواهشان رسانده است. بنابراین اگر قصد دارید بینی‌تان را با خیالی راحت به بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بسپارید، دکتر ارژنگ بهترین گزینه برای شماست.

دکتر ارژنگ در تهران فعالیت و مطب او در خیابان پاسداران، آزادی، ساختمان ایلیا، پلاک ۲۰ قرار دارد. ایشان در انواع سبک‌های طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی تبحر دارند و بر اساس نوع چهر‌ه هر شخص، با هنر زیبایی شناسی خود بهترین فرم بینی را پیشنهاد می‌دهند.

دکتر ارژنگ دارای تخصص بورد گوش، گلو، بینی و جراحی سروگردن است و از بهترین و جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا در جراحی‌های خود استفاده می‌کند.

نمونه کارهای دکتر سارا ارژنگ

بررسی نظرات و تجارب مراجعین دکتر سارا ارژنگ

تاکنون زیبا جویان زیادی بینی خود را نزد دکتر سارا ارژنگ جراحی کرده‌اند و درصد بسیار زیادی از آن‌ها از نتیجه جراحی خود رضایت زیادی دارند و دلیل آن نیز موارد زیر است:

  • مهارت و تجربه زیاد دکتر ارژنگ در جراحی بینی
  • رفتار و ارتباطات عالی با زیبا جویان
  • دقت و ظرافت بسیار بالا در جراحی
  • ایجاد نتیجه دلخواه هر فرد
  • ارائه مشاوره‌های کامل و پاسخگویی کامل به سؤالات افراد

البته جراحی بینی و سبک دلخواه افراد کاملاً شخصی است؛ به همین دلیل باید حتماً خودتان نمونه کارهای پزشک موردنظرتان را بررسی کنید و ببینید آیا اصلاً نحوه کار او با سبک موردنظر شما همخوانی دارد یا خیر؟ پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه حتماً از افراد باتجربه و متخصص نیز کمک بگیرید.

بررسی سوالات متداول زیبا جویان در مورد دکتر سارا ارژنگ

دکتر ارژنگ هم در جراحی بینی‌های استخوانی و هم عمل بینی گوشتی زنانه و مردانه تبحر دارد. برای دریافت نوبت از ایشان می‌توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین اقدام کنید. در ادامه نیز تعدادی از پرتکرارترین سؤالات زیبا جویان را پاسخ می‌دهیم.

  1. چگونه باید برای دریافت نوبت ویزیت نزد دکتر سارا ارژنگ اقدام کنم؟

شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین نوبت ویزیت دریافت کنید؛ برای اطلاع از زمان‌های نوبت دهی نیز به سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

  1. دکتر سارا ارژنگ بیشتر در جراحی چه سبکی از بینی مهارت دارد؟

به طور کلی دکتر ارژنگ در جراحی تمام سبک‌ها تجربه و تخصص دارد؛ اما در سبک‌های طبیعی و نیمه فانتزی به صورت بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. برای اطلاع دقیق از این موضوع باید حتماً نزد ایشان مشاوره شوید.

  1. آیا امکان مشاوره آنلاین با دکتر سارا ارژنگ وجود دارد؟

برای اطلاع از این موضوع شما باید حتماً به صفحه اصلی ایشان مراجعه کنید و در صورت فعال بودن این گزینه درخواست دهید.

جمع‌بندی اطلاعات تکمیلی در مورد دکتر سارا ارژنگ

در این مطلب تمام اطلاعات لازم در مورد دکتر سارا ارژنگ را کسب کردید. به طور کلی ایشان درصد رضایت قابل قبولی در بین زیبا جویان دارند؛ اما توصیه می‌کنیم حتما به صفحات مجازی ایشان سری بزنید و نمونه کارها و نظرات زیبا جویان قبلی او را بررسی کنید.

حتی در صورت امکان سعی کنید با بیماران قبلی او ارتباط برقرار کنید و نظراتشان را بپرسید. برای راحتی بیشتر حتماً از افراد متخصص در این زمینه نیز مشاوره بگیرید؛ زیرا آن‌ها اطلاعات جامعی در مورد جراحان مختلف دارند و به طور کامل شما را راهنمایی می‌کنند.