کلینیک لیزیک دکتر بیگی در خوزستان - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی

برای همه ما، در دنیایی که نگاه کردن طولانی به مانیتور کامپیوتر و صفحه گوشی امری عادی تلقی می‌شود، استفاده از عینک هم امری بسیار رایج است؛ هرچند برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد! استفاده طولانی مدت از عینک می‌تواند ردی ماندگار بر روی بینی ایجاد کند و برای بسیاری از افراد از نظر ظاهری خوشایند نباشد. علاوه بر این، داشتن عینک در صورت بروز حوادث رانندگی و اتفاقات غیرمترقبه مانند زمین خوردن، خطر آسیب دیدگی پلک و صورت را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

به همین دلیل بسیاری از افراد به عمل‌های چشم روی می‌آورند تا بتوانند علاوه بر اصلاح بینایی، عینک را از زندگی روزمره خود حذف کنند. لازم به گفتن نیست که در این میان پیدا کردن بهترین متخصص برای عمل چشم، کار بسیار دشوار و حساسی است؛ زیرا هر آسیب به چشم می‌تواند غیر قابل بازگشت باشد.

این موضوع برای مردم دیگر استان‌‌ها و شهرهای دیگر ایران، به جز تهران، کاری دشوارتر هم به شمار می‌رود؛ زیرا کلینیک‌های تخصصی و پزشکان متخصص چشم در این مناطق به اندازه تهران پرشمار نیستند.

با این حال اگر ساکن خوزستان هستید و به دنبال بهترین متخصص چشم در اهواز می‌گردید، نیازی به نگرانی نیست زیرا کلینیک لیزیک دکتر بیگی در خوزستان با بیش از ۲۵۰۰ جراحی چشم موفق می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. در کلینیک دکتر بیگی جراحی‌های چشم با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزیک چشم مورد استفاده در جهان، انجام می‌شود.

عمل لیزیک چیست؟

عمل لیزیک یکی از عمل‌های جراحی چشم پرطرفدار و مشهور است. این عمل عیوب انکساری چشم را برطرف می‌کند. پس از انجام این عمل هیچ نیازی به استفاده از عینک و یا لنز نخواهید داشت. اگر شما از متقاضیان عمل لیزیک چشم در اهواز هستید، باید بدانید که این عمل، یک عمل جراحی ساده و سریع است.

در واقع شاید بتوان گفت که این عمل تنها به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد؛ شاید هم کمتر!

حداقل سن برای انجام لیزیک چشم ۱۸ سال است و تنها کسانی که از انجام این عمل منع شده‌اند، مادران باردار و یا شیرده، مبتلایان به قوز قرنیه، مبتلایان به بیماری دیابت یا خود ایمنی و یا بیماری‌های چشمی هستند.

لازم به ذکر است که همه مشکلات مربوط به دوربینی، نزدیک‌بینی و آستیگمات با انجام این عمل قابل رفع هستند.

یکی دیگر از مزایای عمل لیزیک چشم این است که این عمل به بهبود تطابق چشم شما هم کمک خواهد کرد. این موضوع به ‌صورت مستقیم در داشتن دید مناسب در شب موثر است. با این حال، این احتمال وجود دارد که در عوارض کوتاه مدت عمل لیزیک، دچار شب‌کوری شوید. در این شرایط مهم است که بدانید این عوارض کاملاً طبیعی هستند و پس از مدتی از بین خواهند رفت. معمولاً علت رخ دادن این مشکل خشکی چشم است که پس از انجام عمل لیزیک تا مدتی طبیعی است. در نهایت بهتر است بعد از عمل با دکتر خود در تماس باشید تا بتوانید عوارض جانبی و مشکلات بعد از عمل را به ‌خوبی پشت سر بگذارید.

عمل لازک چیست؟

عمل لازک یکی دیگر از جراحی‌های بهبود بینایی چشم است که هنوز در ایران به اندازه عمل لیزیک شناخته نشده است. در طی این عمل، عیوب قرنیه برطرف می‌شوند و از این طریق، بیماران می‌توانند بینایی کامل خود را مجدداً به دست آورند.

عمل لازک بیشترین کاربرد را برای کسانی دارد که به دلیل خشکی قرنیه و یا نازک بودن قرنیه، قادر به انجام عمل لیزیک نیستند. در واقع به این دلیل که برش ایجاد شده در سطح قرنیه، در عمل لازک نسبت به عمل لیزیک، بسیار سطحی‌تر و نازک‌تر است، خطری برای این دسته از افراد ایجاد نمی‌کند و این دو گروه که از عمل لیزیک منع می‌شوند می‌توانند بینایی کامل خود را با لازک به دست آورند.

اگر متقاضی انجام عمل لازک در اهواز هستید می‌توانید برای به دست آوردن بهترین نتیجه به کلینیک لیزیک دکتر بیگی، مراجعه کنید. در این کلینیک عمل لازک، در کمتر از چند دقیقه و به کمک بی‌حسی انجام می‌شود.

نهایتاً ۶ ماه بعد از انجام شدن عمل لازک، بیمار می‌تواند دید شفاف و کامل خود را به دست آورد.

تفاوت عمل لیزیک و لازک

بسیاری از افراد به دلیل تشابه اسمی دو عمل لیزیک و لازک، تصور می‌کنند هر دو واژه به یک عمل یکسان اشاره دارد؛ در صورتی که این دو عمل با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. دانستن تفاوت‌های این دو عمل جراحی مختص چشم، اهمیت زیادی دارد، زیرا ممکن است هر فرد با ویژگی‌های خاص خود تنها برای انجام یکی از این دو عمل واجد شرایط باشد.

تفاوت‌های اصلی این دو عمل در لایه‌ای از قرنیه است که پیش از انجام عمل جراحی توسط ابزار برش می‌خورد و سپس نور لیزر به ناحیه زیرین برش برخورد خواهد کرد. در عمل لیزیک ناحیه برش خورده برداشته خواهد شد و به لایه زیرین نور لیزر برخورد می‌کند اما در عمل لازک این ناحیه تنها کنار زده خواهد شد و پس از انجام عمل با لیزر به جای خود باز می‌گردد.

تفاوت دیگری که در این دو عمل وجود دارد، طول دوران درمان است. در عمل لیزیک بیمار زودتر روند درمان را طی می‌کند و دید کامل خود را به دست خواهد آورد. این در حالی است که در عمل لازک این مدت طولانی‌تر است.

تفاوت دیگری که میان این دو عمل وجود دارد این است که عوارض احتمالی در عمل لیزیک بیشتر از عمل لازک هستند.

علاوه بر این موارد با توجه به این که در عمل لازک ناحیه برش خورده مجدداً بر سر جای خود بازمی‌گردد، این عمل برای بعضی از افرادی که قادر به انجام عمل لیزیک نیستند مناسب خواهد بود. به عنوان مثال کسانی که قرنیه نازکی دارند و یا مبتلا به خشکی قرنیه هستند، نمی‌توانند عمل لیزیک انجام دهند اما انجام عمل لازک در آن‌ها بدون مشکل خواهد بود.

چرا کلینیک لیزیک دکتر بیگی

کلینیک لیزیک دکتر بیگی در خوزستان بهترین انتخاب برای ساکنان این استان است، اما علت این که این کلینیک را به عنوان بهترین کلینیک لیزیک در خوزستان معرفی می‌کنیم چیست؟

کلینیک دکتر بیگی مجهز به بهترین تجهیزات جراحی است و همواره از جدیدترین متدهای برای درمان بیماران خود استفاده می‌کند. داشتن بیش از ۲۵۰۰ جراحی چشم موفق که رضایتمندی بیماران را به همراه داشته، گواهی بر این موضوع است.

مراجعه به یک جراح چشم غیر متخصص می‌تواند باعث عوارض بسیاری مانند التهاب مزمن قرنیه و خارش و سوزش چشم شود. از سوی دیگر انجام عمل به صورت نادرست ممکن است خطاهای انکساری را به دنبال داشته باشد.

کلینیک لیزیک دکتر بیگی با انجام پیگیری‌های بعد از عمل، امکان رخ دادن عفونت و التهاب را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد. از سوی دیگر این کلینیک همواره برای پاسخگویی به سوالات شما در دسترس است تا بتوانید به بهترین شکل دوران پس از عمل خود را سپری کنید.