بهترین کرم پودر در دنیا - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی

انتخاب کرم پودر برای خیلی از افراد جزو سخت ترین کارهاست، چرا که بعد از خریدنِ کلی محصول باز هم نتیجه ای که میخوان رو نگرفتن و میکاپشون اونجوری که باید زیبا نمیشه. برای این که بتونید بهترین انتخاب رو داشت باشین نیازه که بهترین هارو بشناسین و از طرفی اون رو مناسب با نوعِ پوستتون انتخاب کنید اینجوری بهترین انتخاب و خرید رو دارین.

ما در مای سفورا به شما یاد میدیم که چه محصولی بهترین انتخاب برای شماست و با کدوم بهترین نتیجه رو میگیرین، امروز هم میخوایم ۵ تا از بهترین کرم پودر های دنیا رو به شما معرفی کنیم، با خوندن ویژگی و مزایای هرکدوم میتونید متوجه بشین چه محصولی بهترین میکاپ و پوست رو به شما میده، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشین.

کرم پودر استی لادر

کرم پودر استی لادراز محبوب ترین محصولاتی که افرادی با پوست چرب و نرمال میتونن استفاده کنند ، این کرم پودر:

  1. موندگاری ۲۴ ساعته
  2. کاور بسیار عالی
  3. تکسچر فلوئیدی
  4. ظاهر نهایی مات و طبیعی
  5. فاقد مواد مضر
  6. کنترل چربی پوست

استی لادر با وجود داشتنِ کاور بسیار عالی و محو کردنِ تمام عیوب پوستی به هیچ عنوان ظاهر طبیعی پوست رو از بین نمیبره و درست مثل یک پوستِ بی عیب و نقص برای شما عمل میکنه.

این کرم پودر خیلی خوب و زیبا روی پوست قرارمیگیره و توی تایمی که روی پوستتون هست به هیچ عنوان ظاهر مات و یکدستش رو از دست نمیده و براق و درخشان دیده نمیشه.

کرم پودر مک

محصول بعدی ، کرم پودر مک برای انواع پوست مناسب هست و از اون دسته کرم پودرهایی هست که با یک بار استفاده عاشقش میشین. ویژگی های اصلی مک:

  1. ۲۴ ساعت موندگاری
  2. آبرسان
  3. کنترل چربی پوست
  4. مناسب انواع پوست
  5. تکسچری مایع و فید راحت
  6. کاور قابل ساخت

این کرم پودر تا آخرین لحظه مات و یکدست روی پوست میمونه و تکون نمیخوره و به هیچ عنوان داخل منافذ و خطوط ریز پوستی فرو نمیره و اون هارو بولد و بیشتر نمیکنه، درواقع با مک یک پوستِ یکدست با بافتی یکنواخت دارین.

کاور قابلِ ساخت این کرم پودر به این معنی هست که میتونید به میزانی که از اون استفاده میکنید، از طبیعی ترین تا فول ترین پوشانندگی رو داشته باشین.

اگه پوست خیلی خشکی دارین باید قبل ازمک از یک پرایمر مناسب استفاده کنید و یا برای افزایشِ رطوبت این محصول اون رو با اسنشیال اویل مک ترکیب کنید، این محولات رو به صورت اورجینال و با بهترین قیمت میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید.

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودری با فول ترین کارو جوری که میتونید با یک یا دو پمپ از کرم پودر هدی بیوتی پوشانندگی فوق العاده ای برای پوستتون داشته باشین.

این کرم پودر :

  1. ۲۴ساعت موندگاری
  2. کاور به شدت بالا
  3. گیاهی
  4. مناسب پوست چرب و مختلط
  5. ضد آب
  6. ضد تعریق و رطوبت

این محصول رو میتونید توی هر آب و هوا و شرایطی استفاده کنید و خیالتون راحت باشه که ظاهر مات اون به هیچ عنوان تغییر نمیکنه ، اکسید نمیشه و درست مثل ساعت اول روی پوستتون میمونه.

کرم پودر هدی بیوتی میتونه بدونِ سنگین و یا چرب کردنِ پوست ، تمام جوش، جای جوش، لک و بافت ناهموار و… رو به بهترین شکل ممکن محو کنه.

کرم پودر نارس

محصولی مناسب برای کسایی که پوست نرمال و خشکی دارن به دنبال کرمی برای کاور و درخشان کردنِ پوستشون هستند.

ویژگی های اصلی نارس:

  1. ۱۶ ساعته
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. کاور مدیوم تا فول
  4. تکسچر فلوئیدی
  5. دارای ترکیباتی رطوبت رسان

این محصول دارای ترکیبی از عصاره های سیب، تمشک و هندوانه هست که همین ترکیب میتونه پوست رو خیلی خوب رطوبت رسانی کنه و بافتِ ناهموار اون رو به مرور زمان بهبود میبخشه.

ظاهر نهایی نارس روی پوست طبیعی و درخشان و باعث میشه پوست شما خیلی باطراوت، شاداب و سالم دیده بشه. این کرم پودر رو در رنگبندی های متنوع میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید.

کرم پودر لورال

محصول آخر یکی از سکب ترین کرم پودرهای دنیاست که طرفدار خیلی زیادی هم داره.

  1. موجود در دو مدل ۲۴ و ۳۲ ساعته
  2. کاور مدیوم تا فول
  3. دارای ترکیباتی مفید مثلِ spf
  4. تکسچر فلوئیدی
  5. بافتی بسیار سبک روی پوست

کرم پودر لورال رو برای استفاده روزانه به شدت پیشنهاد میکنیم، چرا که منافذ پوستی رو به هیچ عنوان مسدود نمیکنه و در نتیجه باعثِ ایجاد جوش و یا لک روی پوست نمیشه.

این کرم پودر برای انواع پوست مناسب هست و میتونه عیوب پوستی رو خیلی خوب کاور کنه.

بهترین محصولات رو به شما پیشنهاد دادیم، این کرم پودرها و خیلی از محصولاتِ آرایشی و پوستی دیگه رو میتونید به صورت اورجینال و با بهترین قیمت از سایت مای سفورا تهیه کنید، مای سفورا نمایندگی بهترین برندهای روز دنیاست و تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

www.mysephora.ir