خرید بهترین برند محصولات چاق کننده صورت و بدن - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی

برخلاف بسیاری از افراد که امروزه به دنبال روش‌ هایی برای لاغر شدن هستند، عده‌ای از لاغری شدید رنج می‌ برند. به همین منظور محصولاتی برای افزایش وزن و چاقی تولید شده‌اند. در صورت نیاز به خرید نسخه اورجینال این محصولات می‌توانید به سایت زوجیم مراجعه کنید.

عارضه لاغری مفرط

با توجه به پیچیدگی ‌های سیستم بدن انسان ممکن است که حتی با داشتن تغذیه مناسب، افزایش وزن بدن اتفاق نیفتد. افراد زیادی این ‌گونه بوده و با داشتن تغذیه مناسب و حتی پرخوری، رشد کافی ندارند و به ‌شدت لاغر هستند. همان‌ طور که چاقی می ‌تواند آزار دهنده باشد، لاغری مفرط نیز می‌ تواند علاوه بر به وجود آوردن خطراتی برای سلامتی فرد، سبب از بین رفتن اعتماد به ‌نفس و حتی افسردگی شود.

دلایل اصلی لاغری شدید بدن

لاغری مفرط بدن می‌ تواند، دلایل متفاوتی داشته باشد. یکی از مهم‌ ترین دلایل لاغری سوء تغذیه است. افراد زیادی هستند که تغذیه مناسبی ندارند و مواد غذایی لازم برای بدن، در وعده‌ های غذایی آن‌ ها موجود نیست. یکی از مهم ‌ترین دلایل سوء تغذیه فقر است. اما افراد زیادی با داشتن توان مالی مناسب نیز دارای سوء تغذیه هستند. بنابراین عدم دانش کافی در رابطه با تغذیه می ‌تواند، موجب سوء تغذیه شود. این افراد با مراجعه به پزشک می‌ توانند وعده‌ های غذایی خود را اصلاح کنند.

برخی دیگر از افراد به علت داشتن سوء هاضمه لاغر هستند. لاغری ناشی از سوء هاضمه  به دلیل مشکلات گوارشی به وجود می ‌آید و خطرات خاص خود را دارد. این افراد با درمان علت سوء هاضمه، شروع به وزن گیری کرده و به تناسب اندام خواهند رسید.

افرادی نیز هستند که با ورود به سن بلوغ دچار لاغری می‌شوند. علت لاغری این افراد اختلال در ترشح هورمون ‌های مختلف بدن است. به هم ریختن ترشحات هورمونی مشکلات بسیار زیادی به وجود می ‌آورد که لاغری یکی از آن ‌هاست. به عنوان مثال تغییر در میزان ترشحات غده تیروئید که سوخت و ساز بدن را تنظیم می ‌کند، باعث چاقی یا لاغری خواهد شد. افرادی که دچار پرکاری غده تیروئید هستند تا حد قابل توجهی لاغر می‌شوند.

داروهای چاق کننده بدن و صورت

اگر در سلامت کامل هستید و سوء تغذیه نیز ندارید اما با این حال از لاغری رنج می ‌برید، به داروهای چاق کننده احتیاج دارید. با مراجعه به پزشک و انجام معاینات علت لاغری شما مشخص خواهد شد. در صورتی که پزشک صلاح بداند، برای شما داروهای چاق کننده تجویز خواهد کرد. داروهای چاق کننده انواع مختلفی دارند و به شکل پودر قرص و روغن تولید می ‌شوند. وابسته به شرایط و نیاز بدن هر یک از  انواع دارو می‌ تواند نیاز شما را برطرف کند. در ادامه چند مورد از داروهای چاق کننده پرطرفدار و با کیفیت را معرفی خواهیم کرد.

قرص چاق کننده فت فست

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین قرص‌ های چاق کننده در بازار، قرص فت فست است. این قرص با فرمولاسیون خاص خود به طرز شگفت ‌انگیزی موجب افزایش وزن در فرد مصرف ‌کننده خواهد شد. قرص فت فست از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اغلب مصرف‌ کنندگان این دارو از تأثیرگذاری بالای آن شگفت زده شده ‌اند.

قرص فت فست محصول کشور امریکا بوده و در دنیا شناخته شده است. این قرص وارداتی بوده و در بسیاری از داروخانه ‌های کشورمان نیز به فروش می‌رسد. قرص چاق کننده فت فست از ترکیبات گیاهی تولید شده است و برای بدن ضرر ندارد. از دیگر ویژگی ‌های این قرص می‌توانیم به چاق ‌کنندگی یکنواخت آن اشاره‌ کنیم. اغلب قرص‌ های چاق کننده، قسمت ‌هایی از بدن، از جمله شکم و پهلوها را چاق می ‌کنند. اما قرص فت فست موجب می‌ شود اندام‌ها به طور یکنواخت  چاق شوند و از تجمع چربی ‌ها در نواحی شکم و پهلو ها نیز جلوگیری می ‌کند.

برای مصرف قرص فت فست باید روزی ۲ عدد از آن را در کنار وعده ‌های غذایی، به خصوص صبحانه و ناهار، میل کنید. توجه داشته باشید که به هنگام مصرف این قرص آب زیادی مصرف کنید. بعد از حدود دو هفته الی یک ماه مصرف این قرص، تأثیر آن را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که قبل از مصرف قرص فت فست با پزشک معالج خود مشورت کنید.

قرص چاق کننده صورت فت فیس

افرادی که دارای تناسب اندام هستند اما صورت لاغری دارند، می ‌توانند از قرص‌های چاق کننده صورت استفاده کنند. یکی از محبوب ‌ترین قرص ‌های چاق کننده صورت، قرص فت فیس می ‌باشد. این قرص محصول کشور آمریکا بوده و به اقصا نقاط دنیا صادر می‌ شود. کیفیت بالای قرص فت فیس، میزان تقاضای این محصول را در تمامی کشورهای جهان، از جمله ایران، افزایش داده است.

فرمولاسیون این قرص کاملاً گیاهی بوده و از مواد طبیعی ساخته شده است. این موضوع سبب شده تا قرص فت فیس نسبت به مابقی قرص ‌های چاق کننده، کم­ ترین عوارض را داشته باشد. ترکیبات تشکیل دهنده قرص فت فیس، شامل ویتامین E و ویتامین C می‌باشد. این دو ویتامین برای پوست صورت بسیار مفید بوده و موجب از بین رفتن لک‌ های روی پوست می‌شوند. همچنین قرص فت فیس، سرشار از کلسیم بوده و به صورت برگشت ‌ناپذیری موجب چاقی صورت خواهد شد.

برای مصرف قرص فت فیس باید حدود یک الی دو ساعت بعد از صبحانه، یک عدد از این قرص را با مقدار زیادی آب، نوش جان کنید. مصرف این قرص بعد از صبحانه، بیش ­ترین بازدهی و اثرگذاری را بر روی صورت شما خواهد داشت. توجه داشته باشید که نسخه اورجینال قرص فت فیس را تهیه کنید. چرا که موارد فیک آن نیز در بازار به وفور یافت می‌شود.

روغن خراطین اصل

یکی از روغن ­های گیاهی موجود در بازار که برای افزایش حجم و چاقی قسمت ‌های مختلف بدن از جمله صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد، روغن خراطین می ‌باشد. این روغن مصارف عمده‌ای دارد که برای بانوان و آقایان متفاوت است. روغن خراطین با افزایش گردش خون در اندام‌ های مختلف، باعث خون ‌رسانی بیش تر و در نتیجه افزایش حجم موضع مورد استفاده خواهد شد.

اغلب ورزشکارانی که در رشته ‌های مختلف فعالیت دارند، از این روغن برای حجم دادن به عضلات در نواحی مختلف بدن استفاده می‌کنند.  یکی دیگر از کاربردهای روغن خراطین برای چاقی صورت است. با مالیدن روغن خراطین بر روی نواحی مختلف صورت از جمله پیشانی و گونه ‌ها، علاوه بر چاقی صورت، می‌توانید چین ‌و چروک‌های پوست را نیز برطرف کنید.

بنابراین اکثر کسانی که می‌ خواهند در نواحی مختلف بدن خود افزایش حجم را مشاهده کنند، می ‌توانند از این روغن طبیعی استفاده کنند. با توجه به طبیعی بودن روغن خراطین، استفاده از آن هیچ‌ گونه عوارضی نداشته و خطری ایجاد نمی ‌کند. هنگام خرید روغن خراطین، باید توجه داشته باشید که این محصول موارد تقلبی بسیاری دارد. روغن خراطین اصل ، بوی تندی داشته و رنگ آن قهوه ‌ای تیره است.

 

خرید محصولات چاقی اورجینال

برای خرید هر کدام از محصولات چاقی، می‌ توانید به سایت زوجیم مراجعه کنید. سایت زوجیم یک فروشگاه آنلاین معتبر برای فروش محصولات بهداشتی و سلامت است. در این سایت می ‌توانید، محصولات اورجینال را با خیال راحت مشاهده و خریداری کنید. همچنین در صورت وجود هر گونه مشکل در کالای خریداری شده امکان مرجوع کردن آن وجود خواهد داشت.