اهمیت خنک کننده لیزر - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی
اهمیت خنک کننده لیزر

استفاده از دستگاه خنک کننده لیزر اهمیت زیادی در فرایند لیزر دارد و این موضوع عامل مهمی برای این است که اکثر کلینیک‌ های لیزر و زیبایی به سراغ خرید خنک کننده لیزر زیبایی بروند، تا بدین ترتیب بتوانند فرایند لیزر را برای مشتری‌ های خود با کیفیت بالاتری انجام دهند و در جهت حفظ رضایت مشتری قدم بردارند. زیرا مشتری‌ ها هنگام لیزر دوست دارند که التهاب خاصی احساس نکنند و یک لیزر تسکین دهنده را تجربه کنند.

برای چنین هدف مهمی برند معتبر و ایرانی بهینا پرتو در خدمت انواع کلینیک‌ های لیزر و خریداران گرامی است و با ارائه ی کولینگ‌ های بسیار مرغوب این امکان را فراهم کرده است تا کلینیک‌ های زیبایی و لیزر با خیال آسوده بتوانند دستگاه خنک کننده ی مد نظرشان را خریداری کنند.

تاثیر کولینگ در دستگاه لیزر

تاثیری که استفاده از دستگاه خنک کننده لیزر روی خود دستگاه لیزر می‌ گذارد بسیار زیاد است و این تاثیر مثبت اکثر کلینیک‌ های لیزر را به سمت خرید انواع کولینگ‌ ها سوق داده است.

در واقع یک خنک کننده لیزر زیبایی ضمن اینکه فرایند لیزر را بهتر پشتیبانی می‌ کند و باعث کاهش درد و التهاب در هنگام لیزر می‌ شود، برای خود دستگاه لیزر نیز فواید بسیار زیادی دارد. به این صورت که این دستگاه با خنک کنندگی بالای خود باعث می‌ شود تا موتور دستگاه لیزر تحت فشار زیادی قرار نگیرد و در طول استفاده ی مداوم طی ساعت‌ های طولانی مشکلی در عملکرد آن به وجود نیاید و در نتیجه تمام این عوامل موجب افزایش طول عمر دستگاه‌ های لیزر می‌ شوند.

خنک کننده دستگاه لیزر چیست؟

با وجود اینکه انواع خنک کننده لیزر زیبایی گسترش زیادی پیدا کردند، شاید هنوز بسیاری از افراد نسبت به این خنک کننده‌ ها شناخت و آگاهی کافی نداشته باشند.

خنک کننده‌ ها یا دستگاه‌ های کولینگ به دستگاه‌ هایی گفته می‌ شود که دارای قابلیت خنک کنندگی هستند و این موضوع از اسم آن ها نیز کاملاً مشخص است. این خنک کننده‌ ها برای انواع دستگاه‌ های لیزر که قدرت گرمایی بالا دارند، استفاده می‌ شوند و حتی برای جوشکاری و برش لیزری نیز می‌ توان از این دستگاه خنک کننده استفاده کرد.

این دستگاه‌ ها انواع مختلفی دارند که بنا به نوعی که دارا هستند به گونه‌ ای به دستگاه لیزر وصل می‌ شوند و باعث عملکرد بهتر دستگاه لیزر خواهند شد‌.‌ به طوری که فرد در هنگام لیزر به هیچ عنوان احساس سوزش، التهاب و درد نخواهد کرد. زیرا دستگاه خنک کننده با سرمای بسیار عمیقی که روی سطح پوست می دمد، ضمن ایجاد بی‌ حسی موضعی باعث از بین رفتن حرارت بالای دستگاه لیزر نیز می‌ شود.

اهمیت خنک کننده لیزر

اهمیت استفاده از خنک کننده لیزر در هنگام انجام لیزر چیست؟

استفاده از دستگاه خنک کننده لیزر اهمیت بسیار زیادی در هنگام لیزر دارد. زیرا باعث می‌ شود که قرمزی، التهاب و سوختگی پوست به کمترین حد خود برسد. اگر از سال‌ های گذشته لیزر را امتحان کرده باشید، می‌ دانید که لیزر بدون کولینگ چقدر دردناک و آزار دهنده است و حتی پس از اتمام لیزر تا روز ها سطح پوست شما ملتهب خواهد بود.

اما با تکنولوژی جدید و روی کار آمدن خنک کننده لیزر زیبایی دیگر نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد و می‌ توان یک لیزر عالی و بدون التهاب را تجربه کرد. زیرا همزمان با تابیدن گرمای لیزر روی سطح پوست، دستگاه کولینگ هم سرمای خود را روی سطح پوست می‌ دمد و در نتیجه بدون اینکه سطح پوست قرمز یا سوخته شود، موها از بین خواهند رفت و فولیکول مو می‌ سوزد.

بدین ترتیب روند رشد موهای زائد سرعت کمتری می‌ گیرد تا در نهایت به طور کل موهای زائد از بین بروند. به تمام کلینیک‌ های لیزر پیشنهاد می‌ کنیم که برای فراهم کردن یک لیزر تسکین دهنده و عالی برای مشتری‌ های خود از طریق مراجع معتبر از جمله سایت بهینا پرتو دستگاه خنک کننده مورد نظرشان را خریداری کنند.

نکات مهمی که باید در رابطه با خنک کننده های لیزر بدانید!

قبل از خرید خنک کننده لیزر زیبایی باید با نکات مهمی آشنا شوید. تا شناخت شما نسبت به این دستگاه‌ های خنک کننده کامل شود. برخی از مهم‌ ترین نکاتی که باید در این رابطه به آن ها اشاره کنیم شامل موارد زیر می‌ شوند:

  • استفاده از دستگاه‌ های خنک کننده با دستگاه لیزر باعث می‌ شود که التهاب پوست کمتر از حد معمول باشد و در نتیجه مراجعه کننده احساس سوختگی و درد نخواهد داشت.
  • سیستم خنک کننده در دستگاه لیزر موجب می‌ شود که حرارت لیزر از روی سطح پوست به صورت کامل برداشته شود.
  • تاثیری که دستگاه‌ های کولینگ روی طول عمر دستگاه لیزر می‌ گذارند بسیار زیاد است و این موضوع باعث افزایش طول عمر و کارکرد بهتر دستگاه لیزر خواهد شد.
  • استفاده از انواع دستگاه‌ خنک کننده لیزر موجب می‌ شود که در جهت جلب رضایت مشتری تلاش کنید و وقتی که مراجعه کننده درد خاصی را احساس نکند طبیعتاً برای جلسات بعدی هم با اشتیاق بیشتری به کلینیک لیزر شما مراجعه می‌ کند و این امر به خودی خود باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد.

به همین منظور برند معتبر بهینا پرتو در خدمت شما می‌ باشد تا بتوانید از تمام این نکات مثبت به صورت کامل برخوردار شوید و با خرید دستگاه‌ های خنک کننده مرغوب و با کیفیت مشتری‌ های بیشتری را جذب کنید.

اهمیت خنک کننده لیزر

هزینه خرید خنک کننده لیزر زیبایی چقدر است؟

حتماً این سوال ذهن اکثر کلینیک‌ های لیزر را به خود مشغول کرده است که اصلاً قیمت دستگاه خنک کننده لیزر چقدر است و برای خرید چنین دستگاهی باید چه میزان هزینه پرداخت کرد؟

جواب این دغدغه ی ذهنی کاملاً متغیر است.  زیرا برند های تولید کننده دستگاه لیزر متعدد هستند و این تعدد برندها که شامل برندهای ایرانی و خارجی می‌ باشند، باعث شدند که هر برند قیمت خاصی را برای تولیدات خود در نظر بگیرد.

قیمت گذاری نهایی به عوامل متعددی از جمله نوع قطعات، نوع برند، میزان تجربه برند، میزان کیفیت دستگاه و … بستگی خواهد داشت.

ما این موضوع را درک می‌ کنیم که شما به عنوان یک کلینیک لیزر و زیبایی دوست دارید در عین حال که هزینه مقرون به صرفه‌ ای را برای خرید کولینگ انجام می‌ دهید، دستگاه با کیفیت و بسیار خوبی را خریداری کنید که تا سال‌ های طولانی بدون هیچ مشکلی قابل استفاده باشد. به همین منظور می‌ توانید برند بهینا پرتو را انتخاب کنید.

با انتخاب این برند دیگر نگرانی خاصی از بابت دستگاه خنک کننده لیزر نخواهید داشت و بهترین خنک کننده لیزر زیبایی را با قیمتی منصفانه خریداری می‌ کنید که تا سال‌ های سال در کلینیک لیزر شما، بدون هیچ مشکلی، قابل استفاده می‌ باشد.

سخن آخر

با خرید دستگاه خنک کننده لیزر قطعاً کلینیک‌ های لیزر با تحولی عظیم در زمینه ی جذب مشتری روبرو می‌ شوند. زیرا اکثر مشتری‌ ها ترجیح می‌ دهند کلینیکی را برای لیزر انتخاب کنند که به خنک کننده لیزر زیبایی مجهز شده باشد و یک لیزر عالی را برای مشتری‌ های خود رقم بزند. قطعاً انتخاب برند بهینا پرتو در این موقعیت می ‌تواند مفید واقع شود.