جراحی بینی طبیعی در تهران - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی

انجام عمل جراحی بینی یک حادثه تغییر دهنده مهم است. این جراحی می تواند زندگی شما را از طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد: می تواند باعث شود احساس بهتری نسبت به خودتان  داشته باشید و حتی باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. یکی از بهترین مکان ها برای انجام جراحی بینی در ایران تهران است.

جراحی زیبایی در تهران تقاضای زیادی دارد. و جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل هاست. مراکز و پزشکان جراحی بینی زیادی در تهران پیدا خواهید کرد اما انتخاب یک مرکز و یا جراح خوب سخت است.

تفاوت جراحی بینی طبیعی و بقیه سبک های جراحی چیست؟

در جراحی بینی طبیعی زاویه نوک بینی عمدتا ۹۵ تا ۱۰۰ درجه تنظیم می شود. و قوز بینی کاملا حذف می شود. و پل بینی صاف می شود.

جراحی بینی بسته و باز چیست؟

اگر به دنبال روش های جراحی زیبایی با برش های کمتر  هستید، جراحی بینی بسته توصیه می شود. برخلاف آن جراحی بینی باز است این روش شامل ایجاد برش های بیشتر است ئ معمولا جای بخیه ها در این روش می ماند.

 

وقتی صحبت از جراحی بینی به میان می آید، پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران که به بهترین وجه با نیاز های شما از جراحی مطابقت داشته باشد بسیار مهم است.

طبق ارزشیابی های انجام شده دکتر حمیدرضا راستی یکی از بهترین جراحان بینی در تهران می باشند ایشان به دقت ویژگی‌های صورت شما را ارزیابی می‌کند و برای درک نگرانی‌ها و نیازهای  شما وقت می‌گذارد تا بهترین نتایج و تجربه جراحی بینی را به شما بدهد.

دکتر راستی از طریق رینوپلاستی بسته (اندونازال)، که از برش های بینی کمتری برای نبودن اسکار زخم روی بینی شما استفاده می کند، می تواند به شما کمک کند تا به بینی ای که همیشه می خواستید برسید.

انجام عمل بینی با بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

 

آمادگی برای جراحی بینی طبیعی در تهران

پزشک جراح لیستی از کارهایی که باید در روزهای نزدیک به جراحی انجام دهید و مراقبت هایی که باید انجام دهید  را ارائه می دهد. اما می‌توانید با رعایت این بایدها و نبایدها قبل از جراحی بینی خود میتوانید نتیجه اثربخش و رضایت بخش تری داشته باشید.

به اندازه کافی بخوابید

بدن سالم معمولاً به معنای خطرات کمتر در حین جراحی و دوره نقاهت سریعتر است. برای رسیدن به سلامت جسمی و روحی مطلوب و امادگی برای جراحی، مطمئن شوید که به اندازه کافی استراحت می کنید. بدن شما برای بهبودی بعد از عمل به انرژی بیشتری نیاز دارد. در صورت امکان، چند روز قبل از عمل مرخصی بگیرید تا مقداری استراحت کنید.

وست خود را تمیز و مرطوب نگه دارید

با تمیز نگه داشتن پوست خود را برای جراحی آماده کنید. صورت خود را دو بار در روز با یک پاک کننده بشویید، سپس مرطوب کننده استفاده کنید. همچنین می توانید از لایه بردار هم استفاده کنید تا از شر سلول های مرده پوست خلاص شوید.

هیدراته نگه دارید. هیدراتاسیون برای این روش بسیار مهم است. برای آماده سازی پوست و بدن خود دو برابر بیشتر از حد معمول آب بنوشید.

وعده های غذایی خود را قبل از جراحی برنامه ریزی کنید.

دوره نقاهت شما ممکن است مدتی طول بکشد، و در این مدت، ما شمارا به این که استراحت کنید و فعالیت های خود را به حداقل برسانید تشویق میکنیم. با تهیه وعده های غذایی از قبل، دوره تقاهت راحتتری طی می کنید.

بستر خود و موارد مورد نیاز را در قسمتی از منزل برای خود تعبیه کنید تا راحتتر بتوانید استراحت کنید.

داروهای خود را آماده کنید تا بعد از به دنبال دارو نروید.

برای بازگشت به منزل خود برنامه ریزی کنید.. با یک همراه هماهنگ کنید تا شما را همراهی کند و بعد از جراحی به منزل برساند. رانندگی کردن بعد از جراحی برای شما ممنوع است.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید

سعی کنید از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید خودداری کنید زیرا اشعه ماوراء بنفش بیش از حد می تواند به پوست شما آسیب برساند. کرم های ضد آفتاب می توانند کمک کننده باشند، اما بهتر است قبل از جراحی از استفاده از محصولات موضعی روی صورت خود اجتناب کنید.

سیگار کشیدن یا نوشیدن الکل را متوقف کنید

سیگار باعث اختلال در جریان خونرسانی به بافت های آسیب دیده می شود. همچنین، الکل پوست را کم آب می کند و سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند. هر دو می توانند بهبودی شما را مختل کنند، بنابراین حداقل چند هفته قبل از عمل از آنها اجتناب کنید.

برای آمادگی بهتر برای جراحی بینی خود، در اینجا سه ​​نکته مهم در مورد عمل زیبایی بینی وجود دارد:

قبل از عمل: با دکتر راستی تماس بگیرید تا با گرفتن یک نوبت مشاوره رایگان از کم و کیفیت جراحی و تغییرات خود آگاه شوید.

روز عمل: قبل از عمل جراحی، متخصص بیهوشی ما با شما صحبت می کند و موارد مهم را با شما بررسی می کند .

پس از جراحی نیاز به بستری ندارید و بعد از چند ساعت تحت مراقبت بودن میتوانید به خانه بازگردید.

اگر به دنبال بهترین جراح بینی مردانه در تهران هستید پیشنهاد میکنیم به سایت دکتر حمیدرضا راستی یک سری بزنید.

بعد از جراحی بینی طبیعی

بعد از عمل: برای به دست آوردن بهترین نتیجه، حتما به دستورالعمل های مراقبتی بعد از جراحی بینی زیر توجه کنید:

۱ هفته پس از جراحی: برای برداشته شدن آتل بینی نزد پزشک مجددا مراجعه کنید.

هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران چقدر است؟

هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران را می توان به سه قسمت تقسیم کرد: دستمزد جراح، هزینه بیهوشی و هزینه اتاق عمل می شود. در تهران، جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز ممکن است قیمتی بین ۳۰ تا  ۹۵ میلیون تومان داشته باشد، اما ممکن است از کلینیک به کلینیک به دلیل متغیرهای مختلف متفاوت باشد، از جمله:

سبک درمان:

هزینه های جراحی بینی تحت تاثیر نوع جراحی و هدف عمل است. هرچه این جراحی پیچیده تر باشد، هزینه های بیشتری را می طلبد. به طور مثال اگر پولیپ بینی نیز داشته باشید.

بهتر است با یک جراح کار کنید که از سابقه و نظرات خوبی در بین بیماران و بقیه پزشکان برخوردار است.

آیا بیمه درمانی عمل جراحی بینی را پوشش می دهد؟

این نوع از جراحی های انتخابی به ندرت تحت پوشش بیمه ها قرار می گیرند زیرا معمولاً برای اهداف زیبایی انجام می شوند. گفته می شود، اگر این روش بتواند مشکلات تنفسی ناشی از آسیب های انحراف بینی یا پولیپ و تغییر شکل بینی  را نیز اصلاح یا بهبود بخشد، ممکن است بیمه شما حداقل بخشی از هزینه ها را پوشش دهد.

چه زمانی باید عمل بینی انجام داد؟

بهترین زمان برای عمل بینی زمانی است که برای انجام آن آماده باشید. اما مزایا و معایبی وجود دارد که بعضی از ماه های سال را برای این ججراحی بهتر یا بدتر می کند.

پاییز و زمستان:

رزرو جراحی خود در ماه های سرد سال به این معنی است که مجبور نخواهید بود با قرار گرفتن در معرض آفتاب زیاد دست و پنجه نرم کنید. شب‌های طولانی‌تر نیز به شما زمان بیشتری برای استراحت می‌دهد.

با این حال، هوای سرد نیز پوست شما را خشک می کند. از پمادی که پزشک تجویز می کند برای مرطوب نگه داشتن صورت خود استفاده کنید.

بهار و تابستان:

بسیاری زیباجویان جراحی خود را در فصل بهار برنامه ریزی می کنند زیرا هوای معتدل و خوبی دارد. جراحی در این فصل آزادی بیشتری برای برنامه های خود در زمستان به شما می دهد.

اگر تعطیلات تابستانی دارید، ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید و سپس قرار ملاقات خود را رزرو کنید. این به طور بالقوه به کاهش زمان مرخصی شما کمک می کند.

از نظر فنی، هیچ فصلی بهتر از سایر فصل ها برای عمل بینی نیست. بهترین زمان برای تعیین یک قرار زمانی است که بهترین زمان برای شما باشد.

بهترین جراح بینی مردانه در تهران