آبرسانی عمیق و کامل پوست در هنگام خواب - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی

همانگونه که می دانید یکی از ضروری ترین اقدامات برای داشتن پوستی جوان و سالم و شاداب، آبرسانی آن است. تامین رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی نقش اساسی در  شفاف و باطراوت ماندن پوست دارد. همچنین از ایجاد علائم پیری زودرس مانند خطوط سطحی و چین و چروک ها پیشگیری می نماید. رطوبت رسانی پوست به بهبود مشکلات پوستی مانند کدری، آثار خستگی و چروک های پوستی نیز کمک می کند. برای آبرسانی پوست، از محصولات زیادی از جمله کرم ها و سرم ها و ماسک های آبرسان می توان استفاده کرد. در این میان ماسک های آبرسان از قدرت و اثربخشی بیشتری نسبت به سایر محصولات بهره مند هستند.

ماسک خواب آبرسان لانیژ یکی از بهترین ماسک ها برای رطوبت رسانی کامل پوست است. این ماسک صورت بر اساس آمارهای به دست آمده از نظرات کاربران محصولات مراقبت از پوست، امتیاز ۴.۶ از ۵ را کسب نموده است. این ماسک صورت یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ماسک های خواب در سطح جهانی بوده و از درصد رضایت بالای ۹۲ درصد برخوردار می باشد. به طوری که در هر ۱۵ ثانیه یک عدد از این ماسک پرطرفدار در دنیا به فروش می رسد. این ماسک شب همچنین برنده جایزه زیبایی  allureمی باشد. طبق مطالعات صورت گرفته، ماسک شب آبرسان لانیژ پوستی نرم، هیدراته شده و با طراوت را به ارمغان می آورد.

آیا استفاده از ماسک های خواب ضروری و موثر است؟

در ابتدا می خواهیم کمی در مورد ماسک های خواب مخصوص شب صحبت کنیم. جالب است بدانید که ماسک های صورت جزو محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست به شمار می روند. این ماسک ها به دلیل استفاده راحت و سریع و در عین حال اثربخشی قوی و فوری بسیار پرطرفدار هستند. در میان انواع ماسک های صورت، ما به شما ماسک های خواب را توصیه می کنیم. زیرا بهترین زمان برای بازسازی و ترمیم پوست، در طول شب و خصوصا در هنگام استراحت و خواب شبانه است. بنابراین شما با استفاده از ماسک های خواب می توانید به تسریع روند بازساری پوست کمک کرده و میزان جذب مواد مغذی موجود در ماسک را تا حد ممکن افزایش دهید. از طرفی دیگر، پوست ما در طول روز با انواع آسیب ها و آلودگی های محیطی مواجه می شود. بنابراین در طول شب بهترین زمان برای رسیدگی به پوست و جبران آسیب های روزمره می باشد. از این رو ماسک های شب به ما این فرصت را می دهند که در هنگام خواب نیز بتوانیم به پوست خود رسیدگی کنیم.

ماسک شب واتر اسلیپینگ لانیژ چه فوایدی برای پوست دارد؟

ماسک خواب آبرسان برند  Laneigeیک ماسک صورت کره ای می باشد که با ترکیبات آبرسان و تسکین دهنده قوی فرموله شده است. این ماسک حاوی هیالورونیک اسید و آب معدنی یونیزه شده با غلظت بالا و همچنین آنتی اکسیدان ها و ویتامین C و عصاره های گیاهی زردآلو، گل مغربی، پرتقال، رز و صندل بوده و برای آبرسانی پوست در طول شب طراحی شده است. این ماسک صورت، لایه های مختلف پوست را به خوبی در هنگام خواب رطوبت رسانی و تغذیه کرده و موجب احیای آن می شود. به طوری که صبح‌ روز بعد با پوستی شاداب و درخشان از خواب بیدار خواهید شد. این محصول با هیدراته کردن پوست، خشکی ها و کدری آن را از بین می برد و پوستی با طراوت به شما می بخشد.

ماسک شب آبرسان لانیژ موجب آرامش بخشی و تسکین پوست شده و کم آبی پوست های خشک و خسته را درمان می کند. وجود آنتی اکسیدان های قوی در فرمولاسیون این ماسک، ضمن محافظت از پوست در برابر عوامل آسیب رسان، آن را روشن و شفاف تر می سازد. ماسک خواب لانیژ در ترمیم بافت ناهموار پوست و پیشگیری و بهبود خطوط و چروک های پوستی نیز موثر است. این ماسک شب بافت ژلی و بسیار سبکی دارد که سریعا جذب شده و پوست را چرب و سنگین نمی کند. این ماسک به شدت موجب افزایش نرمی و لطافت پوست شده و زبری آن را برطرف می کند. علاوه بر این، دارای رایحه ای بسیار ملایم و دل پذیر می باشد که استفاده از آن را لذت بخش تر می کند.

ماسک خواب آبرسان لانیج برای چه نوع پوست هایی مناسب است؟

این ماسک خواب دارای اثرات رطوبت رسانی فوری بوده و از این رو برای انواع پوست ها مناسب می باشد. با این وجود برای پوست های خشک و دهیدراته و کم آب بهترین انتخاب است. زیرا با آبرسانی پوست در طول شب و تامین رطوبت لایه های عمیق پوست، خشکی و کم آبی آن ها را کاملا درمان می نماید. این ماسک صورت منافذ پوست را مسدود نمی کند. همچنین با شرایط پوستی همه افراد حتی پوست های بسیار نازک و حساس مانند درماتیت سبورئیک و فولیکولیت مالاسزیا سازگار است.

چند بار در هفته می توان از اسلیپینگ ماسک آبرسان لانیژ استفاده کرد؟

بر اساس دستورالعمل ها، بهتر است که ۲ تا ۳ بار در هفته و در آخرین مرحله از روتین مراقبت پوستی خود، از این ماسک شب استفاده کنید. زمانی که احساس خشکی زیادی در پوستتان داشتید، می توانید کمی بیشتر از مقدار توصیه شده از این ماسک استفاده نمایید.

آیا ماسک خواب و آبرسان لانیژ دارای اثرگزاری فوری و سریع می باشد؟

این محصول در مجموع یک ماسک شب آبرسان و مرطوب کننده سبک است که به پوست آبرسانی لازم را می دهد و رطوبت آن را در هنگام خواب شارژ می کند. بنابراین شما با هر بار استفاده از ماسک، صبح روز بعد شاهد طراوت و شادابی پوستتان خواهید بود. این ماسک بلافاصله خشکی و زبری پوست را برطرف کرده و موجب نرم، صاف، هیدراته و شاداب شدن صورتتان می شود.

ماسک آبرسان شب لانیژ اصل را از کجا می توان تهیه کرد؟

ماسک صورت Laneige Water Sleeping Mask محصولی از برند معروف لانیژ در کشور کره جنوبی می باشد. محصولات این برند کره ای به دلیل ترکیبات موثر و مفید بسیار پرطرفدار هستند. اما به دلیل وفور محصولات تقلبی در بازار ایران، توصیه می کنیم جهت اطمینان از اصل بودن این محصولات مراقبتی، آن ها را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی رایا میکاپ وارد کننده مستقیم محصولات اصل و اورجینال از برندهای خارجی درجه یک می باشد. این فروشگاه با سابقه ای درخشان در حوزه محصولات آرایشی و مراقبتی، آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های اصلی برند خریداری می نماید. فروشگاه رایامیکاپ همچنین اصالت تمام محصولات خود را تضمین می کند. ماسک شب آبرسان لانیژ در حجم های ۱۵، ۲۵ و ۷۰ میلی لیتر در فروشگاه رایا میکاپ موجود است. شما می توانید جهت خرید محصول و کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر، به سایت رایامیکاپ مراجعه کنید.