معرفی بهترین دستگاه کولینگ لیزر - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی
معرفی بهترین دستگاه کولینگ لیزر

خرید کولینگ تجهیزات زیبایی امروزه جزو پرطرفدارترین خریدها برای کلینیک های لیزر و زیبایی به حساب می آید. زیرا هر چقدر که یک کلینیک مجهز تر باشد، طبیعتا آپشن های بیشتری هم برای ارائه دارد و خدمات خود را با کیفیت بسیار بهتری عرضه می کند.

در همین راستا، انواع دستگاه کولینگ لیزر بسیار مورد توجه واقع شده اند. این دستگاه ها می توانند لذت یک لیزر بدون درد، بدون سوختگی و بدون التهاب را برای افراد به ارمغان بیاورند و در لیست دستگاه های پرفروش قرار گرفته اند.

در واقع خنک کننده دستگاه لیزر قادر است که به بهترین شکل ممکن حرارت ناشی از لیزر را کاهش دهد و به جای آن باد سرد را روی سطح پوست بدمد. این کار باعث می‌ شود که سطح پوست هیچ آسیبی نبیند و دیگر افراد در هنگام لیزر و پس از آن دچار چالش و آسیب خاصی نخواهند شد.

این خنک کننده‌ ها توسط برند های مختلف تولید شده اند که هر برند بر اساس اولویت‌ هایی که در ذهن دارد دستگاه‌ های مورد نظر خود را تولید کرده است. در بین تمام برند های ایرانی و خارجی برند معتبر بهینا پرتو از جمله برند های ملی به حساب می‌ آید که انواع خنک کننده‌ های با کیفیت و کاربردی را عرضه می‌ کند.

بهترین برند برای خرید کولینگ تجهیزات زیبایی

جهت انجام خرید کولینگ تجهیزات زیبایی باید انواع برند های فعال در این حوزه را به خوبی بشناسید تا بر اساس همین شناخت، بتوانید خریدی موفقیت آمیز را رقم بزنید. حقیقتی که در این باره وجود دارد این است که امروزه برند های زیادی مشغول به فعالیت در این حیطه هستند و بر همین اساس انواع کولینگ لیزر هم در بازار به صورت متنوع وجود دارد. اما شما به عنوان یک خریدار، برای تجربه ی یک خرید موفقیت آمیز، باید سعی کنید که بهترین برند ها را شناسایی کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

ما قصد داریم که بهترین برند تولید کننده ی خنک کننده دستگاه لیزر را به شما معرفی کنیم. برند بهینا پرتو یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین برند های ایرانی می باشد که انواع و اقسام دستگاه های خنک کننده را در بالاترین سطح کیفیت تولید و عرضه می کند.

این برند معتبر، مفتخر است که انواع دستگاه های کولینگ را با قطعات صد در صد ایرانی تولید کرده است و توانسته است که در میدان رقابت، از برند های فعال خارجی، پیشی بگیرد. بهینا پرتو حتی توانسته است که بهتر است زیمر آلمان محصولات خود را تولید کند و این موضوع برای کلینیک های لیزر فعال در ایران، خبر بسیار خوبی است. زیرا می توانند به قیمت به مراتب پایین تر، خریدی بهتر و با دوام تر را از برند بهینا پرتو انجام دهند.در صورت بروز مشکل برای دستگاه نیز، به علت ایرانی بودن قطعات، به راحتی قابل تعمیر هستند.

انواع دستگاه های کولینگ لیزر

قبل از شناخت بهترین کولینگ لیزر بهتر است که انواع دستگاه های کولینگ یا خنک کننده را هم بشناسید. کولینگ ها همانطور که از لحاظ برند، تنوع بالایی دارند، از لحاظ ماهیت هم دارای انواع مختلف می باشند، که شناخت آن ها، برای خریداران لیزر، می تواند مفید واقع شود.

یکی از انواع مختلف خنک کننده دستگاه لیزر دستگاه ایر کولینگ می باشد. این دستگاه با کمک یک وسیله ی جانبی به نام کرایو کولینگ کار می کند. که بدین ترتیب می تواند مانند یک کولر گازی، هوای سرد را از طریق شلنگ روی سطح پوست بدمد.

دستگاه دیگری که در لیست خنک کننده های لیزر قرار دارد، تحت عنوان کرایو ژن شناخته می شود. این کولینگ، فرایند خنک کنندگی را با استفاده از گاز های cfc انجام می دهد. دقت داشته باشید هنگام استفاده از این دستگاه اگر هنگام تابش اشعه لیزر، کرایوژن هم روی پوست دمیده شود، سوختگی را به دنبال خواهد داشت. تنظیم کردن کرایوژن بعد و قبل از لیزر بسیار مهم است.

به این صورت که ۱۰ میلی ثانیه قبل از تابش لیزر کرایوژن باید قطع شود و ده میلی ثانیه بعد از لیزر هم کرایوژن مجددا باید روی سطح پوست دمیده شود. با انجام این کار میتوانید از بروز سوختگی جلوگیری کنید.

نمونه ی بعدی، دستگاه اکسترنال کولینگ یا کول پد است. این روش نسبت به دو دستگاه قبلی، قدیمی تر و سنتی تر می باشد و امروزه کمتر مورد توجه قرار می گیرد. یا به عنوان یک روش مکمل در کنار دستگاه های بالا استفاده می شود.

 

بهترین کولینگ لیزر را بشناسید!

همانطور که گفتیم، برند معتبر بهینا پرتو انواع دستگاه های خنک کننده ی خود را با کیفیت بسیار بالا عرضه می کند که این دستگاه ها دارای قطعات ایرانی و مرغوب هم هستند.

یکی از بهترین دستگاه های کولینگ لیزر که توسط این برند معتبر تولید شده است، دستگاه کولینگ لیزر الکساندرایت کندلا می باشد. این دستگاه ضمن داشتن طراحی ظاهری جذاب و شکل شیک و منحصر به فرد، دارای ویژگی های اختصاصی جذاب هم می باشد که همه ی این موارد در کنار هم باعث خارق العاده بودن این دستگاه شده اند.

جالب است بدانید که این خنک کننده، درست بر اساس مشخصات دستگاه زیمر آلمان ساخته شده است، با این تفاوت که تولیدی صد در صد ملی می باشد و تمام قطعات آن هم در ایران قابل دسترس هستند.

این دستگاه شاید توانسته باشد که حتی بهتر از زیمر هم عمل کند و از هر نظر بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهد. به خصوص وقتی که به یک موتور قدرتمند مجهز شده است و این موتور به افزایش سرعت عمل و افزایش کارایی دستگاه کمک زیادی می کند. قدرت بالای موتور این دستگاه هرگز باعث افزایش سر و صدای آن هم نمی شود. زیرا فن تعبیه شده در این دستگاه خنک کننده عملکردی کم صدا و آرام دارد.

از ویژگی های منحصر به فرد دیگری که برای این خنک کننده دستگاه لیزر وجود دارد، می توان به قابلیت کنترل سرعت و دما و زمان به صورت همزمان و هوشمند اشاره داشت. وظیفه ی اصلی این دستگاه تولید هوای خنک با فشار بسیار بالا و صدای کم در هنگام لیزر می باشد. این دستگاه دارای مانیتورینگ و کنترل هوشمند می باشد و شما می توانید از طریق مانیتور انجام می شود.

مزایای استفاده از دستگاه کولینگ لیزر الکساندرایت کندلا

  • عملکرد کم صدا
  • موتور قدرتمند بدون کاهش قدرت عملکرد
  • قابلیت کنترل هوشمند
  • مجهز به مانیتور LCD
  • قدرت خنک کنندگی بالا تا منفی ۴۰ درجه ی سانتیگراد
  • ساخته شده با قطعات ایرانی
  • مرغوبیت بالا
  • با دوام و قابل استفاده تا مدت زمان طولانی

اگر شما از طریق سایت معتبر بهینا پرتو خرید کولینگ تجهیزات زیبایی را انجام دهید، می توانید از این مزایای زیاد، به صورت کامل برخوردار شوید و یک کولینگ لیزر با کیفیت، مرغوب و با دوام را خریداری کنید که تا سال های سال، مانند روز اول برای کلینیک زیبایی شما قابل استفاده خواهد بود.

سخن آخر

در این مطلب با بهترین خنک کننده دستگاه لیزر به صورت کامل، آشنا شدید و بهترین برند فعال در این حوزه را هم شناختید. پس اگر دارای کلینیک لیزر هستید و قصد خرید کولینگ تجهیزات زیبایی را دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما به سایت بهینا پرتو مراجعه داشته باشید و از محصولات و خنک کننده های موجود در این سایت دیدن کنید.