رستار، پل ارتباطی پزشکان و بیماران در فضای آنلاین - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی
رستار دیجیتال مارکتینگ

امروزه یکی از دغدغه‌های مهم پزشکان، جذب مشتری است. تا چند سال پیش که دسترسی به فضای آنلاین محدودتر بود و افراد برای یافتن پاسخ سوالاتشان و همچنین رفع‌ نیازهایشان به سراغ اینترنت نمی‌رفتند، می‌شد به تبلیغات آفلاین مثل پخش کردن بروشور و کارت و همچنین پروفایل کردن در مجله‌ و روزنامه بسنده کرد. اما حالا که افراد برای یافتن پاسخ هر سوالی و رفع هر نیازی به اینترنت مراجعه می‌کنند، بهترین راه برای معرفی خودتان و خدماتتان به افراد، استفاده از فضای آنلاین است.

حالا این سوال‌ها پیش می‌آید که پزشکان چگونه می‌توانند از موتور جستجوی گوگل و سوشیال مدیا برای جذب بیمار استفاده کنند؟

اصلا دیجیتال مارکتینگ چگونه به پزشکان در جذب بیمار کمک می‌کند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوال‌هایتان را به صورت کامل دریافت کنید.

دیجیتال مارکتینگ پزشکی

دیجیتال مارکتینگ پزشکی ( مدیکال مارکتینگ)، به صورت اختصاصی به پزشکان در زمینه‌ی بازاریابی و تبلیغات پزشکی کمک می‌کند تا بتوانند از طریق روش های کاملا اختصاصی، بیماران بیشتری را جذب کنند و خدماتشان را به افراد بیشتری معرفی کنند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رستار، با بیش از چهار سال تجربه در زمینه‌ی مدیکال مارکتینگ، خدمات کاملا اختصاصی در زمینه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، مانند:طراحی و راه اندازی سایت، تولید محتوای اختصاصی برای سایت، مدیریت و تولید محتوای پیج های پزشکی و… کار را برای پزشکان آسان کرده است.

طراحی و سئوی سایت پزشکی

اولین جایی که مشتری برای یافتن پزشک مراجعه می‌کند، سرچ گوگل است. مثلا فردی از صبح که بیدار شده است، دندانش درد می‌کند و با درمان‌های خانگی هم راه را به جایی نبرده است. صفحه‌ی سرچش را باز می‌کند و به دنبال دندان پزشک ماهر می‌گردد. اگر سایت شما موارد سئو را رعایت کرده باشد، با کلمه‌ی کلیدی که فرد سرچ می‌کند، اولین سایت ظاهر می‌شود و به همین راحتی مشتری به شما مراجعه می‌کند. تیم تخصصی رستار در زمینه‌ی طراحی و سئوی سایت به خوبی عمل می‌کند. کلمات کلیدی را می‌شناسد و به خوبی از آن‌ها استفاده می‌کند و زمینه‌ی دیده شدن شما در گوگل را فراهم می‌کند.

مدیکال مارکتینگ

مدیکال مارکتینگ

پیج اینستاگرام پزشک

جای بعدی که بیمار برای یافتن پزشک مورد نظرش مراجعه می‌کند، پیج اینستاگرام است. افراد با خود فکر می‌کنند که پزشک حتما از نمونه‌ کارهایش داخل پیج اینستاگرام عکس یا فیلم‌هایی را منتشر کرده است و او می‌تواند پاسخ سوالش را پیدا کند. پس داشتن یک پیج اینستاگرام مرتب و کاربردی حتما به جذب بیمار کمک بزرگی می‌کند. تیم سوشیال مدیا در آژانس مدیکال مارکتینگ رستار، با شناسایی نیازهای مراجعین شما، به  تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی می‌پردازد و به بهترین نحو خدمات شما را به افراد معرفی می‌کند.

تولید محتوای تخصصی برای پزشکان

امروزه افراد زیادی در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ به صورت عمومی فعالیت می‌کنند. اما شما باید به این نکته توجه داشته باشید که به عنوان پزشک، مخاطب خاص تری دارید. و فردی که به سایت و یا پیج اینستاگرام شما مراجعه کرده است، به دنبال یافتن پاسخ سوالات تخصصی و رفع نیازهایش است. پس داشتن محتوای کاملا تخصصی براساس نیازهای مراجعین از مهم ترین نکات است که اصلا نباید نادیده گرفته شود.تیم تخصصی رستار، با تجربه‌ای که در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ پزشکی دارند، می‌توانند محتوایی کاملا تخصصی برای شما و مخاطبان‌تان تولید کنند و سبب جذب بیمار شوند.

خدمات آژانس مدیکال مارکتینگ رستار

 

طراحی وبسایت پزشکی:

طراحی اختصاصی سایت، ایجاد بستر امن و بهینه وبسایت شما در موتور جستجوی گوگل، معرفی خدمات شما در قالب های بسیار جذاب و کاربرپسند و…

سئو و بهینه سازی:

تیم رستار با رعایت کامل اصول سئو و پیشبرد نکات مهم دیجیتال مارکتینگ، وبسایت شما را در صفحه‌ی اول گوگل نمایان می‌سازد و شما را در ماراتون با رقبا به جلو می‌اندازد.

تولید محتوای پزشکی:

شما برای جذب بیشتر بیماران و دیده شدن به محتوای پخته و کامل و در عین حال دست اول نیاز دارید. تولید محتوای اختصاصی و کاربر پسند، از جمله رسالت های تیم رستار است که به خوبی به آن پرداخته است.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی:

پزشکان اکثرا زمان اضافی برای پرداختن به شبکه‌های اجتماعی را ندارند. تیم تخصصی رستار، با داشتن اطلاعات کامل در زمینه‌ی فعالیت شما، محتوای اختصاصی برای پیج‌هایتان تولید می‌کنند و پاسخگوی تمامی سوالات مخاطبان شما در کوتاه‌ترین زمان هستند.

 

 

کلام آخر

همان طور که در این مطلب به صورت کامل برایتان توضیح دادیم، در دنیای دیجیتال امروز یکی از نیازهای اساسی پزشکان، پرداختن به دیجیتال مارکتینگ پزشکی است تا بتوانند بیماران بیشتری جذب کنند و رقبای خود عقب نیوفتند‌.

آژانس مدیکال مارکتینگ رستار تبلیغات پزشکی را در حوزه دیجیتال به طور تخصصی برای این گروه از عزیزان انجام می‌دهد. ما در رستار با هدف جذب بیمار و رشد برند پزشکی شما تمام تلاش خود را از راه های اصولی دیجیتال مارکتینگ به کار میگیریم.