لیفت لثه با لیزر بدون درد و خونریزی - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی
لیفت لثه با لیزر بدون درد و خونریزی

اجازه ندهید ترس از دندانپزشکی شما را از مراقبت از دندان هایتان باز دارد. ما نیز راهکارهایی برای تجربه درد کمتر داریم. اگرچه ممکن است لیزر دندان کاملاً بدون درد نباشد، اما نسبت به روش های سنتی درد کمتری داشته و دقیق تر است. همچنین خونریزی کمتر بوده و نیاز کمتری به بی حسی وجود خواهد داشت.

 

مزایای استفاده از لیزر

دندانپزشکی مدرن مبتنی بر روش های ایمن و حداقل تهاجمی است. برای دستیابی به این هدف ابزارها و مواد جدیدی ساخته شده است. یکی از این ابزارهای جدید لیزر است که در بسیاری از زمینه های دندانپزشکی مانند رفع پوسیدگی، بلیچینگ دندان، افزایش طول تاج دندان (CL ترمیم، جراحی ریشه و ایمپلنت مفید است.

برخی از مزایای لیزر نسبت به روش های دیگر ایمنی، کاهش درد، راحتی کار، کاهش صدا و ارتعاشات و اثر بخشی بهینه و بهبودی سریع، خونریزی بسیار کم و عوارض بسیار کم بعد از جراحی است.

لیفت لثه

لیفت لثه به دلایل مختلفی انجام می شود. این کار با استفاده از روش سنتی و یا با لیزر انجام می شود. با توجه به مزایای استفاده از لیزر تاکید در این مقاله بر استفاده از لیزر است.

دلایل انجام لیفت لثه:

 

زیبایی: لیفت لثه را می توان برای کاهش یا حذف لبخند لثه ای و همچنین گاهی اوقات در صورتی که لثه متعادل یا متقارن نباشد استفاده کرد.

کاهش تورم اضافی لثه: برخی از دارو هایی که برای کنترل فشار خون بالا (مانند نیفدیپین، آملودیپین) و صرع استفاده می‌شوند، می‌توانند منجر به تورم بیش از حد لثه ها شوند. این مشکل به نوبه خود می تواند منجر به پوسیدگی و بیماری جدی تر لثه شود. برداشتن این بافت اضافی با استفاده از لیزر یک روش بسیار غیر تهاجمی و راحت است.

دندان های شکسته یا پوسیده: گاهی اوقات زمانی که دندانی در سطح لثه شکسته یا پوسیده شده است، ترمیم آن دشوار است. با استفاده از لیزر و افزایش طول ریشه، می توانیم ریشه را به راحتی و به طور قابل پیش بینی نمایان کرد. جراحی که به طور سنتی انجام می شود آسیب زا است و نیاز به بخیه داشته و ناراحتی قابل توجهی بعد از عمل دارد. با لیفت لثه با استفاده از لیزر حتی گاهی نیاز به مسکن وجود ندارد و فرد ناراحتی احساس نمی کند.

روند انجام کار

 

برای اطمینان از راحتی شما، بسته به میزان لیفت مورد نیاز، یک بی حس کننده موضعی (ژل بی حس کننده) یا بی حس کننده منطقه ای استفاده می شود. سپس نوک لیزر بصورت دقیق و ملایم بافت لثه را به شکل دلخواه تراش می دهد.

فرآیند انجام کار

آماده سازی

برای داشتن تجربه ای بدون درد، یک بی حس کننده منطقه ای روی ناحیه لثه استفاده می شود.

کانتورینگ لثه

لیزر دایود کمپانی وودپکر  برای انجام جراحی بافت نرم تنظیم می شود. لیزر بافت ها را همانطور که بر می دارد در عین حال مهر و موم هم می کند و با این روش کنترل عالی بر روی کار داشته و حداقل میزان خونریزی را در پی دارد.

تنظیم نهایی

لیزر مینای دندان را با دقت از زیر لثه آشکار می کند و دندان های بزرگتر و زیباتری را ایجاد می کند.

لبخند!

حدود یک هفته بعد لثه ها بررسی می شوند و در صورت نیاز اصلاحات انجام می شود. بهبود سریع است، بنابراین شما می توانید بلافاصله از یک لبخند کامل و یکنواخت لذت ببرید.

نمونه درمان های لیفت لثه با لیزر دکتر علیرضا میرزایی

برای دیدن نمونه درمان های بیشتر به وب سایت دکتر علیرضا میرزایی به آدرس    www.drmirzaie.com   مراجعه بفرمایید .

لیزر آبی D-Blue laser

بهترین طول موج لیزر دایود دنیا ، بهترین و کاملترین دستگاه لیزر دایود دنیا تولید کمپانی Wood pecker

 

دکتر علیرضا میرزائی – جراح دندانپزشک

  • مدرس ‌‌پژوهشگر
  • دانش آموخته لیزر از دانشگاه RWTH آخن آلمان
  • مدرس رسمی بخش لیزر دانشگاه RWTH آخن آلمان
  • پژوهشگر مرکز تحقیقات لیزر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • مشاور عالی بخش لیزر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی
  • عضو هیات علمی انستیتو لیزر AALZ آلمان
  • مدرس رسمی و بین المللی کمپانی WOOD PECKER در سال ۲۰۲۳

 

برای دیدن نمونه درمان هی بیشتر دکتر علیرضا میرزایی به وب سایت ایشان به آدرس   www.drmirzaie.com  مراجعه بفرمایید .

آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا میرزایی  https://www.instagram.com/dralirezamirzaie/

شماره تماس های مطب دکتر علیرضا میرزایی :

۰۲۱-۲۲۳۹۱۶۶۲

شماره تماس جهت چت واتساپ :

۰۹۳۳۶۱۴۸۶۸۸