هزینه عمل اسلیو با بیمه سلامت - بانک پزشکان - راهنمای پزشکی
هزینه عمل اسلیو با بیمه سلامت

هزینه عمل اسلیو با بیمه سلامت در این مقاله می خواهیم در مورد موضوع هزینه عمل اسلیو با بیمه سلامت با شما صحبت کنیم تا بتوانید در هزینه جراحی خود صرفه جویی کنید و با نازل ترین قیمت ها عمل خود …

در این مقاله می خواهیم در مورد موضوع هزینه عمل اسلیو با بیمه سلامت با شما صحبت کنیم تا بتوانید در هزینه جراحی خود صرفه جویی کنید و با نازل ترین قیمت ها عمل خود را به انجام برسانید. موضوعاتی که در این مقاله شرح داده می شود عبارت اند از:

  • مقدمه
  • آیا هزینه جراحی اسلیو معده با بیمه سلامت پرداخت می شود؟
  • عمل اسلیو معده چیست؟
  • فواید جراحی اسلیو معده چیست؟

 

مقدمه

عمل اسلیوه معده یکی از راه های عالی برای کاهش وزن و لاغری است. چون پس از انجام آن افراد چاق می توانند به سرعت وزن کم کنند و با کم ترین دردسر به وزن دلخواه خود برسند. همچنین هزینه عمل اسلیو با بیمه سلامت ممکن است برای خیلی ها جای سوال داشته باشد که در ادامه مطالب به طور کامل این موضوع را برای شما شرح می دهیم. پس همواره همراه ما باشید.

 

هزینه عمل اسلیو با بیمه سلامت

 

آیا هزینه جراحی اسلیو معده با بیمه سلامت پرداخت می شود؟

اگر شما نیز قصد انجام این عمل جراحی را دارید قطعا هزینه آن با انواع بیمه ها مانند بیمه سلامت سوال شده است. برخی از متقاضیان جراحی در صدد این هستند که از طربق بیمه سلامت هزینه های جراحی اسلیو معده را کاهش بدهند اما مطئن نیستند که چنین کاری شدنی است یا خیر. همچنین این موضوع جزو سوال های پر تکرار بیماران از پزشکان متخصص می باشد.

زیرا صرفه جویی در هزینه های جراحی می تواند مزایای فراوانی برای آن ها به دنبال داشته باشد.

برخی از بیمه ها بخشی از هزینه را تقبل می کنند و اجازه نمی دهند به بیماران فشار مالی زیادی وارد شود، اما بیمه سلامت این امکان را در اختیار بیماران قرار نمی دهد و به هیچ عنوان هزینه این عمل جراحی را بر عهده نمی گیرد.

دقت داشته باشید که اگر حتی شاخص توده بدنی یا BMI شما بالاتر از حد معمول باشد که عدد آن اغلب ۴۰ برآورد شده است، باز هم بیمه سلامت قبول نمی کند که هزینه های درمانی شما را پرداخت نماید. بنابراین چاقی مفرط نیز نمی تواند سبب شود تا شما با بیمه سلامت بتوانید هزینه عمل را پایین بیاورید و می توانید در این موقعیت از بیمه هایی استفاده کنید که این امکان را داشته باشند. بیان کردن این نکته الزامی است که هزینه عمل در مراکز درمانی خصوصی و دولتی با یک دیگر کاملا متفاوت می باشد و پرداخت همه هزینه ها بر عهده بیماران است.

همان طور که می دانید خدمات گوناگون درمانی و تجهیزات آن ها روند افزایشی دارند و بهتر است در یک موقعیت مناسب در صورت برخورداری از شرایط لازم این جراحی را هر چه زودتر انجام بدهید و به فکر سلامتی و تناسب اندام خود باشید. همچنین در این رابطه می توانید با پزشکان متخصص مشورت کنید که در اینجا دکتر سلیمی را پیشنهاد می دهیم.

 

هزینه عمل اسلیو با بیمه سلامت

 

عمل اسلیو معده چیست؟

حال که راجع به هزینه های این جراحی سخن به میان آمد بهتر است روند انجام آن را برای شما شرح بدهیم تا به طور کامل با مراحل آن آشنا شوید. همان طور که می دانید امروزه کمتر کسی از روش جراحی باز استفاده می کند، برای همین انواع جراحی چاقی با روش لاپراسکوپی انجام می گیرند تا بیماران کم ترین دوران نقاهت و بخیه را تجربه کنند. برای شروع در ابتدا برش های گوناگونی در شکم بیماران ایجاد می کنند.

این برش ها در واقع محل ورود دستگاه پیشرفته لاپراسکوپی هستند تا جراحی در ساده ترین و کم خطر ترین حالت ممکن انجام بگیرد. پس از آن در وهله اول معده را به دو قسمت مختلف تقسیم بندی می نمایند که یک بخش بسیار بزرگ تر از بخش دیگر است و تقریبا چیزی حدود ۸۰ درصد معده افراد می باشد که دیگر هیچ نیازی به آن نیست؛ زیرا از بدن افراد برای همیشه خارج می شود و کمتر از ۲۰ درصد معده در بدن باقی می ماند و به نوعی معده جدید بیماران می باشد که حجم آن دچار تغییرات شگرفی شده است.

همین ۲۰ درصد باقی مانده را توسط دستگاه مخصوص بخیه میزنند تا هضم و جذب غذا روند عادی خود را طی در بدن طی بکنند. معده جدید بیماران اکنون به شکل موز درآمده است اما اسلیو در واقع معنای دیگری دارد و به آستین ترجمه می شود؛ یعنی معده مانند آستین دارای عرض کم و طولی بلند می باشد که انتهای آن روده ها قرار دارند.

با انجام این جراحی هورمون گرسنگی کمتری در معده ترشح می شود که احساس گرسنگی را کاهش می دهد. از طرفی با وعده های کم حجم غذایی به سرعت سیری را احساس می کنند و دیگر نمی توانند پر خوری کنند، چون حجم معده جدید بسیار کوچک تر از حد معمول است و این اجازه را به شما نمی دهد که بتوانید پی در پی غذا تناول کنید. پس با محدودیت غذایی روبه رو خواهید شد و برای همین به سرعت کاهش وزن اتفاق می افتد و می توانید از شر چربی های اضافی خود رهایی یابید. همچنین برای انجام جراحی اسلیو معده دکتر سلیمی را به شما پیشنهاد می دهیم.

فواید جراحی اسلیو معده چیست؟

عمل های جراحی معمولا با هدف کاهش وزن انجام می شوند. چون چربی های انباشته در بدن ضررهای بسیاری برای بیماران دارند و بخش بزرگی از زندگی آن ها را دچار اختلال می کنند. در برخی موارد رژیم غذایی طاقت فرسا به همراه ورزش های سنگین برای این افراد کارساز نمی باشد و با انجام آن ها فقط وقت خود را تلف می کنند؛ چون دارای اضافه وزن بیش از حد هستند و برای رهایی از این موقعیت باید به فکر یک راهکار دائمی و موثر باشند.

چون رژیم و ورزش زمان بیشتری برای لاغری احتیاج دارند که ممکن است بیماران قبل از رسیدن به نتیجه مناسب ناامید شوند و این روش ها را در میانه راه رها کنند. در اینجا انجام جراحی اسلیو معده توسط پزشکان متخصص مانند دکتر سلیمی پیشنهاد می شود. با انجام این جراحی همچنان باید به یک رژیم غذایی اصولی پایبند باشید، اما مانند گذشته دچار دشواری نمی شوید؛ زیرا قسمت قابل توجهی از اشتهای خود را از دست می دهید و اینبار می توانید راحت و بی دردسر وزن اضافی خود را کم کنید و به تناسب اندام برسید.

یکی دیگر از فواید جراحی اسلیو معده رهایی یافتن از انواع و اقسام امراض گوناگون می باشد که با چاقی در ارتباط می باشند مانند: دیابت نوع دو، بیماری های قلبی وعروقی، انواع سکته، فشار خون بالا و… بنابراین شایسته هست به هزینه عمل اسلیو با بیمه سلامت توجه نکنید و هر چه زودتر خود را از بیماری چاقی نجات بدهید.