پروفسور مجید سمیعی – جراح مغز اعصاب و ستون فقرات

پروفسور مجید سمیعی – جراح مغز اعصاب و ستون فقرات

تهران ، Milad Hospital
درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
درباره ما

پروفسور مجید سمیعی (زاده ۲۹ خرداد ۱۳۱۶ در محله ساغریسازان رشت) جراح مغز اعصاب و ستون فقرات سرشناس ایرانی است. او در حال حاضر ریاست فدراسیون جهانی انجمن جراحان اعصاب و ریاست بیمارستان علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد که خود بنیان گذار آن بوده است.

وی در زمینهٔ تورم مغز و ترمیم و بازسازی جراحی دستگاه عصبی محیطی مطالعات مهمی انجام داده‌است. ایشان بیشترین اعمال جراحی روی تومورهای موسوم به «نورینوم آکوستیک» انجام داده‌است و در این زمینه بیشترین گزارش‌ها متعلق به ایشان می‌باشد. وی تا سال ۱۳۹۰ هشت هزار عمل جراحی قاعده جمجمه روی بیماران انجام داده که یک رکورد جهانی است.

ایشان در دهه ۱۹۹۰ اقدام به تاسیس یک مرکز بین‌المللی علوم اعصاب (به انگلیسی: International Neuroscience Institute)‏ که به اختصار INI شناخته می‌شود، نمود. بنای این مرکز برگرفته از شکل مغز می‌باشد. این مرکز در شهر هانوفر آلمان واقع است و ریاست آن را مجید سمیعی بر عهده دارد. سمیعی شاگردان زیادی تربیت کرده‌است که در کشورهای مختلف جهان به فعالیت در زمینه جراحی مغز و اعصاب مشغول هستند و هر ساله کنفرانسی را به افتخار ایشان در یکی از کشورها برگزار می‌کنند. ایشان در حال حاضر نیز بسیار فعال بوده، عمل‌های جراحی سنگین در قاعده مغز را انجام می‌دهد و در اغلب کنگره‌های جراحی مغز و اعصاب جهان بعنوان سخنران مدعو شرکت می‌کند. مجید سمیعی به کشور خود ایران عشق می‌ورزد و تلاش زیادی برای ارتقای جراحی مغز و اعصاب ایران انجام می‌دهد.

سمیعی در ۱۰ مهر ۱۳۹۰ به دریافت عنوان استاد افتخاری دانشگاه تهران نائل شد.

مجید سمیعی دوست صدر اعظم پیشین آلمان گرهارد شرودر است که او را در پایه گذاری بنیاد سمیعی یاری رساند.

اطلاعات تماس
آدرس : تهران - بزرگراه حکیم - جنب برج میلاد - بیمارستان میلاد
شماره تلفن : 02184090
وب سایت : https://bankpezeshkan.com/clinic
شبکه‌های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
گالری
ویدئو
این پروفایل ویدئو ندارد.
تهران ، Milad Hospital

روزها و ساعات کاری

شنبه هماهنگی تلفنی
یک شنبه هماهنگی تلفنی
دوشنبه هماهنگی تلفنی
سه شنبه هماهنگی تلفنی
چهارشنبه هماهنگی تلفنی
پنجشنبه هماهنگی تلفنی

اشتراک گذاری پروفایل

آکادمی عصر ایده

نظرات کاربران